جایت اینجا خالیست..........

از مــــ ـن نرنــ ـج ..! من نه مغــ ــرورم و نه بی احسـ ــاس ..! فقط خستـــ ـــه ام .. خستــ ـه از اعتمـــ ـادی بیجا

جایت اینجا خالیست..........

از مــــ ـن نرنــ ـج ..! من نه مغــ ــرورم و نه بی احسـ ــاس ..! فقط خستـــ ـــه ام .. خستــ ـه از اعتمـــ ـادی بیجا

بزن تار و بزن تار.....بایادی از زنده یاد هایده

بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته

بزن تار و بزن تار


بزن تا بخونم با تو آواز بی خریدار


بزن تار و بزن تار


برای کوچه غمگینم برای خونه غمگینم


داره میخونه غمگینم





ترانه سرا : زنده یاد منصور تهرانی

برای تو برای من برای هر کی مثل ما

بزن تار همیشه با منو از من قدیمی تر

واسه اونکه تو کار عاشقی میمونه غمگینم

براه عاشقی بردن به خنجر دل سپر کردن

واسه هرکی که آسون نیست

برای جاودان بودن واسه عاشق دیگه راهی

بجز دل کندن از جون نیست

بزن تار و بزن تار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد