جایت اینجا خالیست..........

از مــــ ـن نرنــ ـج ..! من نه مغــ ــرورم و نه بی احسـ ــاس ..! فقط خستـــ ـــه ام .. خستــ ـه از اعتمـــ ـادی بیجا

جایت اینجا خالیست..........

از مــــ ـن نرنــ ـج ..! من نه مغــ ــرورم و نه بی احسـ ــاس ..! فقط خستـــ ـــه ام .. خستــ ـه از اعتمـــ ـادی بیجا

غمگین چو پاییزم از من بگذر...بایادوخاطره بانو مرضیه

غمگین چو پاییزم از من بگذر

شعـری غم انگیزم از من بگذر


سر تا به پا عشقـم دردم سوزم

بگذشتــه در آتــش همچــون روزم


غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر

بگــــذار ای بـــی خبر بسوزم

چون شمعی تا سحر بسوزم


دیگر ای مه به حال خسته بگذارم

بگـــــذر و با دل شکستـــه بگذارم


بگــذر از مـن تـا بـه سـوز دل بسوزم
در غم این عشق بی حاصل بسوزم


بگذر تا در شرار من نسوزی

بی پروا در کنـار من نسوزی

همچون شمعی به تیره شب ها


می دانی عشـق ما ثمر ندارد

غیر از غم ، حاصلی دگر ندارد

بگـــذر زیـــن قصـــه ی غــــم افـزا

غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر


سر تا به پا عشقم ، دردم ، سوزم

بگـذشتـــه در آتــش همچــون روزم


غمگین چو پاییزم ، از من بگذر

شعری غم انگیزم ، از من بگذر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد